sobota, marca 21, 2015

takie coś na szybko.

                                                     Witajcie moi kochani!

 Wiem, że znowu zawaliłam.. i nic nie piszę, ale nie ukrywam, że zupełnie nie mam pomysłu na dalszą część. Czuje się beznadziejnie z tym że tak was zaniedbuje :-(. Przyznam Wam się szczerze, że ostatnio znowu myślałam o usunięciu bloga. Wszystkie moje pomysły, które gdzieś mi się kłębią w głowie, wydają mi się beznadziejne. Wczoraj na szczęście przyszła mi z pomocą pewna dobra duszyczka, która dała mi pewien pomysł na to jak odzyskać wenę i wiarę w to, że moje pomysły wcale nie są takie złe. Dlatego myślę, że od jutra już zacznę pisać to na co tak czekacie. Mam nadzieję, że się na mnie nie gniewacie. <3 Love You All


3 komentarze:

  1. Prosze nie usuwaj bloga :( czekam na kolejne części i kolejne imaginy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze nie usuwaj bloga :( czekam na kolejne części i kolejne imaginy ;D

    OdpowiedzUsuń