sobota, marca 01, 2014

Imagify one direction

Hej jestem tu nowa mam na imię Karolina i będę się podpisywała Haroline :)
dodam jakieś fajne imagify a później napiszę jakiegoś fajnego imagina .

*Reakcja Louis'a gdy dowiedział się że zostajesz na stałe w Londynie*




*Harry śpiewa jak bardzo cię kocha*


Lou: Dawajcie  chłopaki  ścigamy się kto pierwszy dojedzie do [T.I]





*Nazwałaś swojego synka Harry po tatusiu teraz Harry (duży) idzie ze swoimi rodzicami że by kibicować waszemu synkowi*



*Niall zobaczył twoje i Liam'a zdjęcie jak się całujecie, a Niall jest o ciebie zazdrosny*





Redaktor: Jakie macie zdanie o swojej przyjaciółce [T.I]
Harry : Kocham ją !
Liam: Najlepsza przyjaciółka stary
Niall: Ja jestem o nią cholernie zazdrosny xD
Louis: No ja też
Zayn: Lou Nialler wy tak serio ?



Na razie to już wszystko życzę wam Jednokierunkowych <3

-Haroline

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz