środa, sierpnia 05, 2015

Info

 Kochani, wiem że czekacie na następny rozdział jednak naszły mnie wątpliwości... wiecie te wszystkie dramy, rzekome potwierdzenie całej sprawy i zastanawiam się czy nie przerwać tego imagina.. a jeżeli już kontynuować czy nie zmienić po prostu bohatera... nie wiem Liam ? Dawno go u mnie na blogu nie było, więc... ale nie wiem sami wypowiedzcie się na ten temat, do kolejnego rozdziału nie mam zupełnie pomysłu, chyba wpadłam w ślepy zaułek, ale jak tylko coś wymyśle napiszę na pewno, mam nadzieję że się nie gniewacie na mnie <3

3 komentarze:

  1. Nie zmieniaj bohatera tak jest dobrze i proszę kontynuuj bo to jest awbqkaksbs ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem wyżej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział drugi ( nie wykluczone ze ostatni) się piszę <3

      Usuń