sobota, lutego 14, 2015

ogłoszenia parafialne :P

Moi kochani, widzę, że ostatnia część Wam się spodobała z czego bardzo się cieszę, nie wiem kiedy będzie następna ale mam nadzieję, że w końcu ją napiszę i ogarnę wszystko. Kolejne ogłoszenie to takie, że dołączyła dzisiaj nowa adminka mam nadzieje, że będzie ze mną dłużej niż poprzednie dziewczyny. Natala ( bo tak się będzie podpisywać), jest naprawdę przesympatyczną 15 letnią dziewczyną i mam nadzieję, że ją polubicie. Będzie pisała zapewne opowiadania i z tego co wiem korygować moje ewentualne błędy, których mam nadzieję nie robię, jednak kiedy coś się wkradnie zostaną usunięte. Tak więc Witaj w ekipie kochana <3. A dla wszystkich, którzy również chcieli by do Nas dołączyć piszcie na email malikowa1992@gmail.com . W tytule takiej wiadomości piszcie po prostu nazwę bloga czyli New World My Me. Buuuuuuziaki


1 komentarz: