poniedziałek, kwietnia 27, 2015

Pytanie do Was + ogłoszenie :D

Kochani jak widać po tytule, to nie będzie to rozdział, ale się piszę także jak się napiszę do końca się pojawi na bank :) . A teraz pytanie do Was, ostatnio zauważyłam że zrobiło się jakoś smutno na blogu, nie wiem dlaczego ale takie odniosłam wrażenie. Dlatego też pomyślałam, że fajnie by było gdyby ponownie pojawiła się na nim muzyka. Oczywiście, chciałam Was zapytać czy chcecie by owa rzecz pojawiła się na blogu. Piszcie w komentarzach co o tym myślicie. Nie wiem też jaką muzykę chcielibyście usłyszeć więc chciałabym byście to Wy pisali propozycję swoich ulubionych piosenek ( pamiętajcie im więcej propozycji tym więcej piosenek się pojawi). Czekam na Wasze propozycje i opinie.

4 komentarze:

  1. Super pomysł :) a moja propozycja to napewno coś z 1D *.* tylki nie wiem co bo za dużo tego xd

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jak będziesz miała jakąś propozycję możesz śmiało pisać <3 jeśli chcesz możesz nawet mi na emaila ( którego już podawałam nie raz) podesłać jakąś playlistę wymyśloną przez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz też zrobić tak, że do danego rozdziału dajesz piosenkę pasującą do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym akurat nie jestem dobra nigdy nie pisze rozdziałów przy muzyce bo sie skupić nie mogę także to chyba nie jest dobry pomysl

      Usuń