piątek, czerwca 21, 2013

Prośba,przemyślenia+pare informacji ;)

Kochani, jak pewnie zauważycie prędzej czy później moja playlista muzyczna została zedytowana totalnie :D co nie co odeszło i tu przeprosiny dla wszystkich Mixers ( mam nadzieje że dobrze napisałam jeśli nie przepraszam) ale też co nie co doszło, niektóre utworki zostały zapisane w innych wersjach tj. wersje akustyczne. Mam nadzieje, że uaktualnienie listy Wam się spodoba, możecie też pisać swoje propozycje na utworki pod tym postem, chociaż widzę że komentowanie jakoś Wam nie idzie.. nie wiem czy nikt tego bloga nie czyta i dlatego nie ma komentarzy a to co pisze idzie sobie w kosmos czy po prostu mnie nie lubicie, albo sie boicie i nie komentujecie. Chciałam Was jednak poinformować że ja nie gryzę co najwyżej połykam w całości.. hehe taki żarcik a tak poważnie, nie gryzę nie krzyczę i naprawdę staram się żeby się Wam blog podobał i moje imaginy . W tym miejscu należą się też Wam wyjaśnienia czemu nie ma drugiej części imagina, którego dałam pare dni temu. Otóż moi kochani po pierwsze miało być 7 komentarzy a ich nie ma... :-( a tak poza tym to totalny brak weny ale jak tylko coś wymyśle odrazu napisze i wstawię, ale bardzo Was proszę dawajcie jakieś znaki życia żebym chociaż wiedziała że ktoś to czyta nie ważne czy będzie to jedna osoba czy dwie ale chce wiedzieć ze moje starania nie idą na marne. Pozdrawiam :D

2 komentarze:

  1. Wybaczamy i super blog. A możesz też dodać OWOA...LM-Going nowhere .. no I kochamy cię! :* ♥

    OdpowiedzUsuń