sobota, czerwca 08, 2013

wstęp :)

Witajcie Kochani na moim nowym blogu ! Mam nadzieje, że ktoś to w ogóle będzie czytać. Jest to mój któryś blog z kolei, jeden był na w spółę z chłopakiem, ale rozpadł się związek, co za tym idzie blog też. Drugi założyłam 3 lata temu, był dosyć smutny, o czym? Głównie o moim życiu, problemach, rozterkach, przemyśleniach. Dzisiaj ten blog usunęłam i postanowiłam stworzyć ten, będzie on inny niż dotychczasowe, weselszy ( a przynajmniej będę się starać),co będę pisać ? Zasadniczo wszystko, jak minął mi dzień, co mnie spotkało, a że jestem od około pół roku Directionerką kto wie o czym mowa ten wie ;) . W związku z czym będę zamieszczać, może jakieś imaginy póki co mam jeden i napewno go umieszczę jak nie w tym to w następnym poście.Może też będę zamieszczać zdjęcia chłopaków, a może i moje jeśli będziecie chcieli :). Trochę o mnie? Otóż mam na imie Karolina, mam 20 lat, w sumie rocznikowo 21:), mieszkam sobie... gdzieś daleko nad samym morzem, słowem woda z prawa, woda z lewa... Liczę na dużą liczbę odwiedzin,komentarze. Całuski :**** <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz